Grupy produktów
Reklama

Ustawa o rachunkowości - tekst ujednolicony


Publikacja „Ustawa o rachunkowości” zawiera ujednolicony tekst ustawy z 29 września 1994 roku o rachunkowości, według stanu prawnego na 1 stycznia 2010 roku. Tekst oparty został o tekst jednolity ogłoszony w Dzienniku Ustaw z 2009 roku Nr 152, poz. 1223 oraz zmiany dokonane przez ustawę z 4 września 2008 roku o zmianie ustawy o obrocie instrumentami finansowymi oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 165, poz. 1316) i ustawę z 27 sierpnia 2009 roku – Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157,poz. 1241).

Publikacja zawiera także treść rozporządzenia (WE) Nr 1606/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z 19 lipca 2002 roku w sprawie stosowania międzynarodowych standardów rachunkowości służy popularyzacji zasad acquis communautaire.
Ponadto w publikacji zamieszczone zostały rozporządzenia Ministra Finansów:
z 15 listopada 2001 roku w sprawie szczególnych zasad rachunkowości dla niektórych jednostek niebędących spółkami handlowymi, nieprowadzących działalności gospodarczej,
z 16 grudnia 2008 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
mające znaczenie dla dużej ilości jednostek zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy o rachunkowości.

Publikacja zawiera również wykazy aktów wykonawczych do ustawy o rachunkowości obowiązujących w dniu 1 stycznia 2010 roku oraz zestawienie standardów rachunkowości, stanowisk i rekomendacji przyjętych przez Komitet Standardów Rachunkowości w latach 2001 – 2009. Zbiór ten polecany jest pracownikom służb finansowo-księgowych i biur rachunkowych.


Autor: Janusz Turakiewicz, Agnieszka Turakiewicz
Ilość stron: 70
ISBN: 978-83-7228-251-4
Rok wydania: 2010


powrót do produktów
Obsługa sklepu
  • Jak zamawiać produkty wydawnicze?
    Zamawianie polega na wkładaniu wybranych produktów do "koszyka zamówień". Przy każdym produkcie znajduje się przycisk "dodaj do koszyka" służący do wyboru właściwego produktu.

    Gdy w koszyku masz już właściwe produkty użyj przycisku "Zamawiam" i następnie wypełnij formularz zamówienia podając dane do wysyłki.

    Na końcu wybierz formę płatności używając przycisku "Zapłać" i dokonaj płatności.
  • Koszty przesyłki produktu
    Przesyłka ekonomiczna (Poczta Polska)
    10 zł, zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych

    Przesyłka kurierska
    19 zł netto + 23% VAT, zwykle w ciągu 2 dni roboczych
  • Czas przesyłki zamówionych produktów
    Zamówione produkty wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na nasze konto bankowe. Produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
  • Faktura / rachunek
    Faktura lub rachunek (w zależności od wyboru dokonanego w czasie złożenia zamówienia) zostanie przesłany wraz z przesyłką produktu.
  • Bankowe płatności elektroniczne lub karta płatnicza
    Szybkie płatności dokonywane przez Internet (UWAGA - Twój bank po dokonaniu wpłaty automatycznie przeniesie Cię do strony z zamówionymi formularzami). Cała transakcja trwa kilkanaście sekund.

    Szczegółowa instrukcja wykonania transakcji elektronicznej
    1. Klikając w przycisk "Zapłać" zostaniesz przeniesiony na stronę dotpay.pl - wybierz swój bank i wypełnij obowiązkowo pola: Imię, Nazwisko, adres e-mail a następnie kliknij przycisk "Dokonaj płatności". W przypadku płatności kartą płatniczą wymagane jest wypełnienie wszystkich pól (za wyjątkiem numeru telefonu).
    2. System przeniesie Cię na strony transakcyjne Twojego banku, w którym będą już zdefiniowane dane przelewu za wybrane produkty. Płacąc kartą płatniczą zostaniesz przeniesiony na strony transakcyjne Polcard.
    3. UWAGA: Po dokonaniu płatności NIE należy wylogowywać się z banku - w ciągu 10 sekund zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony dotpay.pl, z potwierdzeniem dokonania płatności oraz linkiem umożliwiającym "Powrót do sklepu"
  • Pomoc
    W razie pytań związanych z działem wydawniczym prosimy o kontakt
    +48 22 257-81-51
    E-mail: wydawnictwo@signform.pl
  • Reklamacje
    W przypadku stwierdzenia, że produkt posiada wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłki, prosimy odesłać produkt razem z otrzymaną fakturą / rachunkiem z krótkim opisem przyczyn reklamacji. W dalszym postępowaniu produkt zostanie wymieniony na nowy lub w przypadku wyczerpania jego nakładu zwrócimy pieniądze.

    Zwrot produktu
    Zgodnie z Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia 2 marca 2000 roku jeżeli produkt nie był używany oraz pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób wykorzystany lub zniszczony, - to można go zwrócić bez uzasadnienia w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym przypadku produkt należy odesłać pocztą wraz z otrzymaną fakturą / rachunkiem z oznaczeniem „Zwrot produktu”. Nie zwracamy kosztów odesłania produktu.

    Gwarancja
    Część produktów zakupionych w dziale wydawniczym może być objęta gwarancją producenta. Warunki gwarancji mogą być zawarte bezpośrednio na opakowaniu produktu lub wewnątrz tego opakowania.

    Kontakt
    Tel. +48 22 257-81-51
    Fax: +48 22 257-81-52
    E-mail: wydawnictwo@signform.pl
    Adres do korespondencji:
    Signform.pl
    ul. Gibalskiego 21
    01-190 Warszawa
 
Dane kontaktowe do firmy Signform.pl
Adres:
www.signform.pl Sp. z o.o.
ul. Gibalskiego 21
01-190 Warszawa
Telefony:
+48 (22) 257-81-51 - Sekretariat
+48 (22) 257-81-52 - Fax
+48 (22) 257-81-44 - Dział Handlowy
+48 (22) 257-81-40 - Dział Pomocy Techniczno - Formularzowej
+48 608 43 63 83
Pozostałe dane:
NIP: 526-24-68-304
Regon: 016391241
biuro@signform.pl
Dane konta bankowego:
Konto bankowe: 94 1090 1883 0000 0001 0149 4536
Bank Zachodni WBK S.A.
9 Oddział w Warszawie
© www.iform.pl   Regulamin serwisu